Rejestrujesz auto? Urząd wyśle Ci sms-a
System sms-owy w UM rozszerzył zakres o dokumenty komunikacyjne.
Powiadamiania za pomocą sms-a lub e-maila magistrat wprowadził 25 października 2016r., Odbywa się ono za pomocą systemu służącego do rejestracji pojazdów i wydawania praw jazdy.
- Każdy, kto przy składaniu wniosku o wyżej wymienione dokumenty poda swój numer telefonu komórkowego, otrzyma powiadomienie SMS, kiedy dokument będzie już gotowy do odbioru – mówi Aneta Gliwicka z Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej UM.
Na razie usługa działa tylko dla dokumentów komunikacyjnych. - Póki co nie ma planów rozszerzenia usługi o inne dokumenty, to czy dowód osobisty jest już do odbioru można sprawdzać za pośrednictwem strony internetowej obywatel.gov.pl - wyjaśnia A. Gliwicka
Od trzech lat Urząd Miasta zaprasza do korzystania z usług miejskiego serwisu SMS-owego Chorzów INFO. Po zarejestrowaniu się w bazie na telefon komórkowy będą przychodziły krótkie informacje tekstowe o zagrożeniach (nawałnice, śnieżyce, utrudnieniach na drodze), awariach czy imprezach kulturalnych i sportowych.
Aby skorzystać z usługi otrzymywania bezpłatnych sms-ów należy wysłać wiadomość tekstową pod numer 882 192 000, a w treści wpisać "zapisz mnie" (opłata podstawowa wg stawek Twojego operatora). Aby wyrejestrować się z systemu należy wysłać wiadomość sms o treści „wypisz mnie”.
Reklama:
Dyskusja: