Śląsk czy Poznań? Namówmy inwestora do wyboru Śląska!

Chorzowianin 2014-03-07 | Komentarzy: 0
W marcu pierwszy raz w historii regionu dosłownie każdy mieszkaniec będzie mógł pomóc w przekonaniu inwestora zagranicznego do stworzenia na Śląsku co najmniej 250 miejsc pracy.
Śląsk czy Poznań? Namówmy inwestora do wyboru Śląska!

O wyborze Katowic bądź Poznania zdecyduje frekwencja i kompetencje osób, które 12 marca (środa) przyjdą na specjalne targi pracy. Trwa akcja promocyjna ZAANGAŻUJMY Śląsk.

- Marketing wirusowy, marketing szeptany, czy poczta pantoflowa – nieważne jak nazwiemy ten pomysł. Najzwyczajniej poprosimy mieszkańców Śląska o dosłownie kilka minut wysiłku, który może  przynieść wymierne korzyści dla nas wszystkich – Marcin Stańczyk z Urzędu Miasta Katowice.

Co najmniej 250 miejsc pracy w różnym wymiarze czasu – to oferta firmy Teleperformance, która chce w Katowicach bądź Poznaniu utworzyć swój nowy oddział obsługujący rynek niemiecki.

Szanse zatrudnienia mają osoby znające niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Jednym z najważniejszych elementów decydujących o ostatecznym wyborze lokalizacji będzie przebieg targów pracy, które Grupa Teleperformance zorganizuje w obu miastach – 12 marca w Katowicach (godz. 10.00-20.00 w hotelu Novotel, Aleja W. Roździeńskiego 16) i 14 marca w Poznaniu.

- Inwestor chce porozmawiać z potencjalnymi pracownikami i poznać ich poziom języka niemieckiego, kompetencje komunikacyjne i umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy. Im więcej osób spełniających oczekiwania przyjdzie na spotkanie w Katowicach, tym większa będzie szansa, że inwestycja zostanie zlokalizowana właśnie na Śląsku – mówi Mateusz Skowroński, pełnomocnik prezydenta Katowic ds. inwestorów strategicznych.

Niemieckojęzyczne centrum obsługi klienta ma powstać w połowie 2014 r.

- Szacujemy, że na 250 osób, które mogą znaleźć zatrudnienie dzięki temu projektowi, około 200 będą stanowiły osoby spoza Katowic. Tak przynajmniej wynika z danych płynących z firm, które dotychczas już zainwestowały w Katowicach, a w których około 80 proc. zatrudnionych to osoby spoza Katowic – mówi Marcin Stańczyk, kierownik referatu wdrażania strategii i promocji wewnętrznej wydziału promocji Urzędu Miasta Katowice.

– Teleperformance we własnym zakresie prowadzi działania informujące o spotkaniu 12 marca, jednak aby zwiększyć szanse na wybór naszej lokalizacji, zdecydowaliśmy zrealizować dodatkową kampanię – dodaje.

Celem kampanii jest dotarcie z informacją o marcowych targach do jak największej liczby osób znających język niemiecki i zainteresowanych angażem w firmie Teleperformance.

- Nasza działania w 100 proc. opieramy na zaangażowaniu mieszkańców regionu oraz urzędów i instytucji. Chcemy, aby jak największa liczba osób poświęciła parę chwil i wsparła projekt. Wierzymy, że się uda. Przygotowując nasze działania tyle razy używaliśmy terminów „zaangażowanie osób i instytucji” czy „angaż do nowej pracy”, że w momencie podjęcia decyzji o nazwie projektu, najbardziej naturalną nazwą wydało nam się ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK – mówi Marcin Stańczyk.

Głównym miejscem, w którym prowadzony będzie projekt jest fan strona www.facebook.com/ZaangazujmySlask Na stornie regularnie pojawiają się informacje o kolejnych działaniach realizowanych w ramach kampanii.

O Teleperformance:

Grupa Teleperformance jest globalnym liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Firma jest obecna w 276 centrach w 46 krajach, gdzie zatrudnia ponad 120 tysięcy specjalistów pracujących w 66 językach.

Reklama:

Dyskusja:

Polityka plików "cookie"

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.