Śląsk czy Poznań? Namówmy inwestora do wyboru Śląska!
O wyborze Katowic bądź Poznania zdecyduje frekwencja i kompetencje osób, które 12 marca (środa) przyjdą na specjalne targi pracy. Trwa akcja promocyjna ZAANGAŻUJMY Śląsk.
- Marketing wirusowy, marketing szeptany, czy poczta pantoflowa – nieważne jak nazwiemy ten pomysł. Najzwyczajniej poprosimy mieszkańców Śląska o dosłownie kilka minut wysiłku, który może przynieść wymierne korzyści dla nas wszystkich – Marcin Stańczyk z Urzędu Miasta Katowice.
Co najmniej 250 miejsc pracy w różnym wymiarze czasu – to oferta firmy Teleperformance, która chce w Katowicach bądź Poznaniu utworzyć swój nowy oddział obsługujący rynek niemiecki.
Szanse zatrudnienia mają osoby znające niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Jednym z najważniejszych elementów decydujących o ostatecznym wyborze lokalizacji będzie przebieg targów pracy, które Grupa Teleperformance zorganizuje w obu miastach – 12 marca w Katowicach (godz. 10.00-20.00 w hotelu Novotel, Aleja W. Roździeńskiego 16) i 14 marca w Poznaniu.
- Inwestor chce porozmawiać z potencjalnymi pracownikami i poznać ich poziom języka niemieckiego, kompetencje komunikacyjne i umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy. Im więcej osób spełniających oczekiwania przyjdzie na spotkanie w Katowicach, tym większa będzie szansa, że inwestycja zostanie zlokalizowana właśnie na Śląsku – mówi Mateusz Skowroński, pełnomocnik prezydenta Katowic ds. inwestorów strategicznych.
Niemieckojęzyczne centrum obsługi klienta ma powstać w połowie 2014 r.
- Szacujemy, że na 250 osób, które mogą znaleźć zatrudnienie dzięki temu projektowi, około 200 będą stanowiły osoby spoza Katowic. Tak przynajmniej wynika z danych płynących z firm, które dotychczas już zainwestowały w Katowicach, a w których około 80 proc. zatrudnionych to osoby spoza Katowic – mówi Marcin Stańczyk, kierownik referatu wdrażania strategii i promocji wewnętrznej wydziału promocji Urzędu Miasta Katowice.
– Teleperformance we własnym zakresie prowadzi działania informujące o spotkaniu 12 marca, jednak aby zwiększyć szanse na wybór naszej lokalizacji, zdecydowaliśmy zrealizować dodatkową kampanię – dodaje.
Celem kampanii jest dotarcie z informacją o marcowych targach do jak największej liczby osób znających język niemiecki i zainteresowanych angażem w firmie Teleperformance.
- Nasza działania w 100 proc. opieramy na zaangażowaniu mieszkańców regionu oraz urzędów i instytucji. Chcemy, aby jak największa liczba osób poświęciła parę chwil i wsparła projekt. Wierzymy, że się uda. Przygotowując nasze działania tyle razy używaliśmy terminów „zaangażowanie osób i instytucji” czy „angaż do nowej pracy”, że w momencie podjęcia decyzji o nazwie projektu, najbardziej naturalną nazwą wydało nam się ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK – mówi Marcin Stańczyk.
Głównym miejscem, w którym prowadzony będzie projekt jest fan strona www.facebook.com/ZaangazujmySlask Na stornie regularnie pojawiają się informacje o kolejnych działaniach realizowanych w ramach kampanii.
O Teleperformance:
Grupa Teleperformance jest globalnym liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Firma jest obecna w 276 centrach w 46 krajach, gdzie zatrudnia ponad 120 tysięcy specjalistów pracujących w 66 językach.
Reklama:
Dyskusja: