Rolex wśród kanapek

Chorzowianin 2009-12-23
Konkurs na „Wyrób i Usługę Miasta Chorzów” rozstrzygnięty. Jury najwyżej oceniło „kanapki bankietowe” firmy Parex.
Rolex wśród kanapek
- Konkurs ma promować chorzowskie środowisko gospodarcze, propagować małą i średnią przedsiębiorczości. Ma również pokazać Chorzów jako miasto ludzi pracowitych – tłumaczył Henryk Wieczorek, przewodniczący Rady Miasta, patronat konkursu.

W tym roku impreza doczekała się trzynastej edycji. - Zainteresowanie konkursem jest spore. Swoje propozycje może zgłaszać każdy prowadzący działalność gospodarczą na terenie Chorzowa. Cieszymy się, że w ten sposób niejako dopingujemy naszych przedsiębiorców do pochwalenia się swoimi wyrobami – mówił Marian Salwiczek, zastępca prezydenta Chorzowa ds. gospodarczych, przewodniczący kapituły konkursowej.

W tym roku za najlepszy wyrób uznano „kanapki bankietowe” firmy Parex. Doceniono ich smak, wygląd, precyzję wykonania oraz oryginalne opakowanie. Ryszard Pąchalski, właściciel Parexu przypomniał, że pierwszym laureatem konkursu była jego firma. – Trzynasta edycja okazała się również dla nas szczęśliwa - mówił. Parex „kanapki bankietowe” produkuje już od paru lat. To ekskluzywny wyrób zamawiany przez firmy i instytucje. R. Pąchalski nie ukrywał, że problemem były sprawy związane z dostarczeniem towaru poza nasz region. Podkreślił, że dzięki specjalnie zaprojektowanemu opakowaniu poradzono sobie z logistyką.

Przygotowanie „kanapki bankietowej” mimo jej niewielkich rozmiarów to skomplikowany i pracochłonny proces. – Kanapka sama w sobie jest cenna, składa się z ponad dwudziestu produktów. Nieskromnie przyznam, że w dziedzinie kanapek uważam ją za Rolexa – uśmiecha się R. Pąchalski. – W swej urodzie i smaku jest bardzo specyficzna. Jej przygotowanie wymaga wręcz zegarmistrzowskiej precyzji – dodaje.
Właściciel Parexu przyznaje, że do stworzenia kanapki przyczyniło się grono ludzi. – To wizja zespołu pań. Kilka firm chciało nas podrobić, zrobić to jednak jest bardzo trudno. Nasze kanapki to bowiem efekt pracy rąk konkretnych ludzi. Ja bardzo ich cenię i szanuję.

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 16 grudnia w Kasynie w Chorzowie Batorym. Laureat otrzymał statuetkę Nike, dyplom oraz finansowany przez Chorzów udział w branżowej imprezie targowej do kwoty 3,5 tys. zł. Zwycięzca ma także prawo do posługiwania się logo konkursu we wszystkich kampaniach promocyjnych i reklamowych.

Oprócz nagrody głównej przyznano wyróżnienia. Otrzymały je firmy: „LesthéZone Professionnel” Krzysztofa Rostkowskiego za „kompleksową usługę podnoszenia estetyki i zdrowia skóry”, „A-M” Sp. z o.o. Andrzeja Słotwińskiego, za : wykonanie postumentu Figury św. Floriana wraz z otoczeniem na terenie Huty Batory Sp. z o.o., zakład remontowo-budowlany Zygmunta Laskowskiego za: „remont dachu byłej Szkoły Chemicznej przy ul. Piotra 9”.

wojz

Reklama:

Polityka plików "cookie"

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.