Rowerzysta przyjechał do Polski
Chorzowianin 2012-07-20
|
Komentarzy: 0
Od czerwca Polacy mogą delektować się wyjątkowo orzeźwiającym smakiem Radlera - piwa z cytrusową lemoniadą. Radler to w Europie napój wręcz kultowy, lider kategorii lekkich mixów.

Radler to jeden z najpopularniejszych w Europie mixów piwa z lemoniadą. Receptura oparta jest na połączeniu 40proc. jasnego piwa Warka z 60 proc. lemoniady sporządzonej na bazie koncentratu soków cytrynowego i pomarańczowego. Naturalnie mętny, lekki - zawartość alkoholu na poziomie jedynie 2 proc. (10 proc. ekstraktu) – i pozbawiony nutki goryczy Radler z pewnością znajdzie smakoszy wśród kobiet, jak również mężczyzn ceniących lżejsze i smakowe alkohole. W krajach europejskich, gdzie jest niezwykle popularny, Radler nazywany jest soft drinkiem dla dorosłych.
Historia pana Kuglera
Radler wywodzi się z Niemiec. Jego historia rozpoczęła się w roku 1922, kiedy to Franz Xaver Kugler, właściciel pubu w Monachium i zapalony rowerzysta, stworzył dla swoich gości mieszankę piwa z sokiem cytrynowym, nazywając ją Radlermass. Radler oznacza w języku niemieckim rowerzystę, a Mass litr piwa. Dziś Radler to zwyczajowa nazwa kategorii lekkiego piwa z dodatkiem lemoniady, a przy okazji także nazwa własna mixu produkowanego na bazie oryginalnej receptury monachijskiego browarnika.
Europejczycy kochają Radlera
Radler jest napojem cieszącym się ogromną popularnością zwłaszcza w Chorwacji, Austrii, na Węgrzech oraz Słowacji. Gosser Radler, Zipfer Radler czy Bażant Radler to tylko niektóre z najpopularniejszych. Wolumenowy wzrost sprzedaży i udział rynkowy Grupy Heineken w segmencie Radler w Europie Centralnej konsekwentnie rośnie i w 2011 roku osiągnął dynamikę 21-krotnego wzrostu. Wielbiciele napoju podkreślają zwłaszcza jego skuteczność w gaszeniu pragnienia, unikalny, naturalny smak i orzeźwiające działanie. Plany marketingowe zakładają w 2012 roku wprowadzenie marki Radler na kolejne osiem rynków, w tym do Polski.
Polacy czekali na Radlera
W trakcie badan konsumenckich okazało się, że Polacy dobrze znają markę Radler z zagranicznych wyjazdów, choćby na narty do popularnych kurortów w Austrii, czy wakacji w Chorwacji. Radler kojarzył się do tej pory z produktem dostępnym jedynie za granicą i smakiem wakacyjnych wypadów. - W 2012 roku lato mogliśmy przywitać z orzeźwiającym smakiem Radler w dłoni, ponieważ od czerwca dostępny jest on na polskim rynku – powiedział Przemysław Dzierbicki Group Specialty Brands Director . - Liczymy, że nowy mix zdobędzie uznanie polskich konsumentów ze względu na walory smakowe, które zapewnia najwyższej jakości jasne piwo Warka oraz nuta cytrynowo-pomarańczowej lemoniady. Mętna konsystencja jest gwarantem obecności naturalnych składników, co jest istotne dla osób ceniących zdrowy styl odżywiania. – dodaje.
W Polsce Radler dostępny jest zarówno w butelkach, jak i puszkach o pojemności 0,5 litra.
Historia pana Kuglera
Radler wywodzi się z Niemiec. Jego historia rozpoczęła się w roku 1922, kiedy to Franz Xaver Kugler, właściciel pubu w Monachium i zapalony rowerzysta, stworzył dla swoich gości mieszankę piwa z sokiem cytrynowym, nazywając ją Radlermass. Radler oznacza w języku niemieckim rowerzystę, a Mass litr piwa. Dziś Radler to zwyczajowa nazwa kategorii lekkiego piwa z dodatkiem lemoniady, a przy okazji także nazwa własna mixu produkowanego na bazie oryginalnej receptury monachijskiego browarnika.
Europejczycy kochają Radlera
Radler jest napojem cieszącym się ogromną popularnością zwłaszcza w Chorwacji, Austrii, na Węgrzech oraz Słowacji. Gosser Radler, Zipfer Radler czy Bażant Radler to tylko niektóre z najpopularniejszych. Wolumenowy wzrost sprzedaży i udział rynkowy Grupy Heineken w segmencie Radler w Europie Centralnej konsekwentnie rośnie i w 2011 roku osiągnął dynamikę 21-krotnego wzrostu. Wielbiciele napoju podkreślają zwłaszcza jego skuteczność w gaszeniu pragnienia, unikalny, naturalny smak i orzeźwiające działanie. Plany marketingowe zakładają w 2012 roku wprowadzenie marki Radler na kolejne osiem rynków, w tym do Polski.
Polacy czekali na Radlera
W trakcie badan konsumenckich okazało się, że Polacy dobrze znają markę Radler z zagranicznych wyjazdów, choćby na narty do popularnych kurortów w Austrii, czy wakacji w Chorwacji. Radler kojarzył się do tej pory z produktem dostępnym jedynie za granicą i smakiem wakacyjnych wypadów. - W 2012 roku lato mogliśmy przywitać z orzeźwiającym smakiem Radler w dłoni, ponieważ od czerwca dostępny jest on na polskim rynku – powiedział Przemysław Dzierbicki Group Specialty Brands Director . - Liczymy, że nowy mix zdobędzie uznanie polskich konsumentów ze względu na walory smakowe, które zapewnia najwyższej jakości jasne piwo Warka oraz nuta cytrynowo-pomarańczowej lemoniady. Mętna konsystencja jest gwarantem obecności naturalnych składników, co jest istotne dla osób ceniących zdrowy styl odżywiania. – dodaje.
W Polsce Radler dostępny jest zarówno w butelkach, jak i puszkach o pojemności 0,5 litra.
Reklama:
Dyskusja: